Senin, 15 Agustus 2011

2011-07-12 05:37:27

Diposting oleh Isshi no Nikki di 20.59
2011-07-12 05:37:27 

おはよう!!


昨日は、
[ Yesterday..]
暑さと、
[ The heat,]
移動と、
[ The movement,]
打ち合わせの熱にやられて、
[ I being deceived by those appointment heat..]
帰るなりバタンな一日だった・・・。
[ I thud, I want to go home, for this entire day..]

しっかし、
[But, ]
今度のディナーショウは、
[ The next dinner show,]
えらい事になりそうだ。笑
[ Maybe it will be a great things..laugh]

皆さん凄く力を入れてくれていてな。
[ Everyone, I will put all of my efforts..]
俺はやっぱり一番は、
[ Me, as I thought, the number one is..]
皆に逢えて嬉しい!!
[ I’m happy to meet you !!]
って感じだったんだけど、
[ that’s was I felt but,]
スタッフ達は、
[ the staffs..]
これでもかってくらい考えてくれてて、
[ Only this things that they let me to think and do as I wish..]
なんと三時間以上に渡る打ち合わせ・・・。苦笑
[ Somehow I can across this 3 hours meeting…bitter smile]

ここ最近に無かった、
[ In here, lately, nothing..]
情熱を感じた。
[ passion that I felt..]

俺もね、
[ For me..]
やるからにはとことん楽しんで欲しいし、
[ I want to do it and enjoying it..]
普段抱えている、
[ carry on my habitually..]
哀しみ、
[ The sadness..]
苦しみを、
[ the regret..]
全部置いていって欲しい。
[ I want to leave it..]

だから、
[ That’s why..]
更に鬼愛が入ったぞ!!
[ furthermore, putting the demons love !!]

そして、
[ And..]
一つ決定事項。
[ Decide 1 thing..]

皆と、
[ with everyone..]
スタッフからの要望に御応えして、
[ I will answer the staff’s request…]
ツーショット撮影は、
[ the two shot photograph..]
皆の携帯、
[ Everyone’s cellphone..]
もしくはデジカメで行う事になりました。笑
[ or with digital camera, will be held also.. laugh]

ポラだと、
[ with polaroid..]
褪せてしまうし、
[ it will be discolor..]
携帯の待ち受けにしたいっ!!
[ So i want you to bring your cellphone!!]
って声が多くて、
[ I said it with loud voice..]
俺も、
[ Me also..]
今までやった事が無いから、
[ Until now, I didn’t have something to do..]
どうなのかな・・・?
[ so what should I do…??]
って思ってたんだけど、
[ that was I think but..]
女性スタッフ陣が満場一致で、
[ the female staff is unanimous..]
そのほうが嬉しいと思う!!
[ that’s way it’s makes me happy !!]
一志さんは女心が判っていないっ!!激
[ Isshi san is didn’t understand women’s heart !! excited]
と言われたので、
[ that’s what they said..]
その意見を尊重する事にしました。笑
[ That’s opinion, I will regards it.. laugh]
まあ、
[ well then..]
撮ってくれる人は、
[ the person who take the photo..]
撮影のプロにお願いするので、
[ It will be trust to the professional to do it..]
安心していてくれな。笑
[ I give me relief feel.. laugh]

まあとにかく、
[ By the way..]
当日までは、
[ Till the appointed day..]
だいぶ忙しくなりそうだ。
[ I will be so busy..]

皆も、
[ Everyone also..]
満面の笑みを作れるように、
[ for make a smile in your face..]
体調だけは崩さないように、
[ I can’t let my condition become worst and collapse..]
気をつけてな!!
[ So I will be careful !!]

では、
[ well then..]
今日も一日元鬼をだして、
[ Today also, spread out your healthy spirit this entire day..]
行ってらっしゃいっ!!
[ Have a nice day !!]

***************************************************

0 komentar:

Posting Komentar

 

Isshi's Diary Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea