Senin, 15 Agustus 2011

2011-07-10 13:45:26

Diposting oleh Isshi no Nikki di 21.04
2011-07-10 13:45:26

マイク・・・。

写真のマイクは、
[ the picture on my microphone..]
ヴァイオレットデザインという所のマイクなんだ。
[ Violette design, name of the shop who make my mic..]
今の俺の相棒。
[ Now, It became my partner..]

俺はだいたい、
[ Me, mostly..]
ブルーか、
[ with blue color..]
ヴァイオレットデザインのマイクを使ってるんだ。
[ I used the mic from Violette design..]
やっぱり相性というものがあって、
[ As I though, it have compatibility with me..]
スタジオにあるマイクはあまり俺の聲に合わない・・・。
[ Because the mic on the station didn’t match with my voice..]

ちょっとマニアックな噺だったな。笑
[ Little bit like maniac conversation isn’t.. laugh]

***************************************

0 komentar:

Posting Komentar

 

Isshi's Diary Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea